fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן

ראשי > שירותי החברה >>ניקוי בלחץ מים גבוה

ניקיון מקלטים

׳מקלט׳ במדינת ישראל, הוא אחד מחללי הבניין החשובים ביותר! אחרי הכול, הוא מגן על החיים שלנו בשעות חירום. כאן נכנסת לתמונה חברה המספקת שירותי ניקיון מקלטים מקצועיים בשעת חירום כדי להבטיח שהמקלט שלכם יהיה מוכן לאכלוס ולהגנה על יקיריכם, בכול רגע נתון ובתנאים של נוחות מקסימלית.
המבריקן, חברת ניקיון מקצועית, מבצעת ניקיון מקלטים מקיף וייסודי בבניינים משותפים, ציבוריים ופרטיים, ובכך מבטיחה שהמקלטים יהיה ראויים לשימוש בעת הצורך. חברות הבניה, מצדן, מקפידות על עמידה בתקנים הקשורים לבניית מקלטים, כדי לספק לאוכלוסייה האזרחית את ההגנה המרבית. עם זאת, עדיין יש צורך בפעולות אחזקה וניקיון מפעם לפעם, שיוכלו להבטיח את שלומם של היקרים לכם.

תהליך ניקיון מקלטים – מה הוא כולל?

פינוי וניקוי מקלט בבניין משותף – על מנת שהמקלט יוכל לשמש אתכם בעת חירום בבטחה ובנוחות מרבית,  ניקיון מקלטים מקצועי מספק לכם, לא רק עבודות ניקיון אלא גם שירותי פינוי וריקון של המקום מהבלגן ומשלל החפצים ופריטי הריהוט שנערמו בו במהלך השנים.

ניקיון ופוליש – עבודות הניקיון והפוליש מעלימות לחלוטין כל לכלוך שהותירו במקום עבודות שיפוץ המקלט (כמו חידוש הקירות, החלון והדלת או שיפוץ הרצפה הזקוקה גם לפוליש). עבודות שיפוץ מותירות פסולת בניין, כתמים ולכלוכים, שיוצרים אתגרי ניקיון מורכבים יותר בהשוואה לעבודות הניקיון השגרתיות של הבית. חברת ניקיון מקצועית תשתלט על העבודה הנדרשת במהירות וביעילות.

שאיבת אבק – בעת הצורך, ניקיון מקלטים משתמש גם בשואב אבק תעשייתי, שמפגין יכולות מרשימות, כולל, שאיבה ישירה, חביטה ושטיפה. יכולות ניקיון אלה לא משאירות סיכוי לשום גרגר אבק!

מתי נזדקק לשירותי פינוי וניקוי מקלטים?

ניקוי בלחץ מים גבוה - המבריקן

מדינת ישראל מתמודדת מפעם לפעם עם מצבי חירום ביטחוניים שבמהלכם התושבים נקראים לרדת למקלטים כדי להגן על עצמם מפני התקפה זו או אחרת. לכן, כל כך חשוב שכל מקלט בישראל, בין אם הוא בבית פרטי, בבניין משותף או בבניין ציבורי, יהיה כשיר בכל עת לאכלס את האנשים הנכנסים למקלט כדי שיגן עליהם מפני הפגזות או התקפות אלימות אחרות.

כיוון שמצבי החירום, ברובם, אינם צפויים או ידועים מראש, ההמלצה היא להתייחס אל המקלט כאל מקום שאמור לקבל את פניכם בכול רגע כאשר מצבו תקין. כלומר, מקלט נקי, נטול חפצים מיותרים ומצויד בפריטים הנדרשים להישרדות (פנס, בטריות, מים וכו׳).

ברור שהזמן המובהק שבו תזדקקו לשירותי פינוי וניקוי מקלטים, הוא הרגע שבו המדינה מכריזה על מצב חירום. עם זאת, כדאי לשקול הזמנת שירותי ניקיון מקצועיים למקלט גם במהלך השנה. רק כך תוכלו להיות בטוחים שהמקלט יהיה מוכן ומזומן בכול עת, על כל צרה שלא תבוא!

התקשרו עכשיו להזמנת ניקוי ופינוי מקלטים בחיפה והצפון!

איך בוחרים חברת ניקיון מקלטים?

כשאתם מחפשים חברת ניקיון לאחר שיפוץ, עדיף לבחור בחברה שמספקת שירותים בפריסה ארצית. החברה שלנו, המבריקן, התחילה את דרכה בחיפה אבל עם השנים היא הלכה והתרחבה וכעת אנחנו מציעים את שירותי הניקיון שלנו באזורים נוספים.
כדי ללמוד על סוגי השירותים השונים שאנחנו מציעים ללקוחות הנאמנים שלנו כבר שנים רבות, כל שעליכם לעשות זה לגלוש בין דפי האתר ולהתרשם ממגוון שירותי הניקיון שהחברה מספקת ללקוחותיה.

חברת ניקיון מקלטים בחיפה והצפון – המבריקן

חברת המבריקן לניקיון מקלטים מציעה שירותי ניקיון בפריסה ארצית. החברה שלנו פועלת בתחום שירותי הניקיון כבר יותר מ-20 שנה, ומספקת ללקוחות שלה שירות אמין ומהיר, יחד עם צוות מקצועי ומיומן המעניק שירותי ניקיון יסודיים גם בשעת חירום, כולל ניקוי מקלטים ציבוריים, ניקוי מקלט בבניין משותף או בבית פרטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

04-8339553

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים