fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן

ראשי > שירותי החברה >>ניקוי בלחץ מים גבוה

ניקוי בלחץ מים גבוה

רוצים לרענן את חיפוי קירות הבית או את ריצוף הפטיו בגינה? אין בעיה! היום, בזכות שירותי ניקיון מקצועיים המשתמשים במכונת שטיפה בלחץ מים גבוה, ניתן לחשוף מחדש את יופיים המקורי של הריצופים המסתתרים מתחת לשכבות הלכלוך, במהירות וללא מאמץ עם ניקוי בלחץ מים גבוה !

ניקוי בלחץ מים גבוה מקצועי

מכונת שטיפה לניקוי בלחץ מים יכולה לחולל פלאים במראה של הפטיו המרוצף שלכם שזקוק לטיפול פנים יסודי. אתם מתוסכלים מהעובש שהתפתח על קירות הבית או מהאזוב והעשבים השוטים שצמחו בין פרקי הריצוף של הפטיו, ולא יודעים מה לעשות? שטיפה בלחץ גבוה היא התשובה! זאת ועוד, בזכות תוספת הטורבו החזק שמציעה מכונת השטיפה, יכול לחץ המים הגבוה לשלוף מהריצוף את הלכלוכים השונים, להשאיר מאחוריו משטחים נקיים לחלוטין ואגב כך גם לשפר מאוד את המראה הכללי של סביבת הבית שלכם.

שטיפה בלחץ מים גבוה - מה זה?

ניקוי בלחץ מים גבוה - המבריקן

השימוש במכונה לשטיפה בלחץ מים גבוה נפוץ מאוד עבור משטחים חיצוניים שונים כמו מרפסות, ספסלים, פטיו, גגות, מרזבים וכל משטח חיצוני אחר שצובר לכלוך כמו עלים, בוץ, עובש או אזוב.

שטיפת קירות בלחץ מים, למשל, עשויה להשתמש בלחץ גבוה שנע בין 5,000-10,000 psi (Pounds per Square Inch), כדי להסיר לכלוך, צבע ישן ורופף, בוץ, עובש, אבק וכול סוג אחר של לכלוך עקשני שהצטבר על פני השטח.

בין אם אתם זקוקים לניקוי רצפה בלחץ מים, לניקוי שבילים ומרזבים או לניקוי קירות בלחץ מים – החברה שלנו, המבריקן, יכולה לנקות כל משטח שממוקם בחוץ.

מכיוון שבהשוואה לנוזלים האחרים, המים ממיסים סוגים רבים יותר של חומרים, והם נחשבים לחומר ניקוי ראשוני, חיוני מאוד לעבודות הניקיון השונות. משום כך הם גם זכו לכינוי ׳ממסים אוניברסליים׳. לכלוך על פני השטח מתמוסס במים עד שלא נשאר ממנו דבר והלחץ הגבוה משפר את יכולת הניקוי של המים. איך הוא עושה זאת? בעזרת פעולה מכנית המחלישה את החיבור בין גושי הבוץ והלכלוכים, וסילוקם מהמשטח. אחר כך ניתן להשתמש בזרם מים קבוע על מנת לשטוף את שאריות הלכלוך.

ניקוי מים בלחץ גבוה הוא דרך יעילה וחסכנית לביצוע משימות הניקיון הנדרשות לבית שלכם, כאשר הכמות והמהירות של לחץ המים נקבעים על פי דרישות עבודת הניקיון.

מכונות שטיפה בלחץ גבוה הן ללא ספק הפתרון המתאים ביותר לכול פעילויות הניקיון בחוץ. מכונות אלה מציעות תוצאות יוצאות דופן ללא שום מאמץ מצד מפעילי המכונה. כל לכלוך, כולל שאריות של צבע לאחר צביעה, ניתן להסיר במהירות ובקלות בעזרת לחץ מים גבוה.

התקשרו עכשיו להזמנת ניקוי בלחץ מים גבוה בחיפה והצפון

היתרונות הסביבתיים בשטיפה בלחץ מים גבוה

שטיפה בלחץ מים גבוה יכולה להציע יתרונות רבים לאזורים שונים בסביבת הבית. שיטה זו הפכה לפתרון מומלץ הן לצורך הכנת משטחים לעבודה והן לצורך ביצוע עבודות ניקיון שונות באזורי הבית, שאחרת היו מצריכים פעולה הרבה יותר ארוכה ומורכבת.

הנה כמה מהסיבות בגינן כדאי לבחור בשטיפה בלחץ מים כשיטת ניקוי ידידותית לסביבה:

ניקוי מהיר

אחד היתרונות המרכזיים של מכונה לניקיון בלחץ מים הוא היכולת שלה לנקות משטחים גדולים במהירות! כבר לא צריך לבזבז שעות וימים כדי לקרצף כל סנטימטר וכל פינה בפטיו שלכם, עד שהידיים ׳נגמרות׳. השימוש בשטיפה בלחץ מים הוא ידידותי הן לסביבה והן לכם, כשהוא מאפשר לכם לשבת ולהירגע כשאנשי מקצוע מנוסים מנקים עבורכם, ביעילות ובמהירות. 

הפחתת השימוש במים

מכונת שטיפה בלחץ מים ידידותית לסביבה כי היא מבזבזת פחות מים. אז למה להמשיך לנקות בדרך הישנה, ולבזבז המון מים על שטיפת הפטיו? שטיפה בלחץ לא רק תספק עבודה מהירה יותר אלא גם תשתמש בפחות מים בהשוואה לטכניקות ניקוי אחרות. אז במקום להשתמש בצינור הגינה כדי לנקות את השביל, עדיף להשתמש במכונת שטיפה בלחץ המפחיתה את השימוש במים בשיעור של 75%-70%.

הפחתת השימוש במשאבי טבע

שטיפה בלחץ עוזרת לשקם ולשחזר משטחים מלוכלכים או ישנים. בחירה בהחלפת הישן בחדש – למשל, החלפת ריצוף השביל, תזיק לא רק לאיכות הסביבה אלא גם לכיס שלכם. החלפה שכזו מדלדלת את משאבי הטבע (כמו עצים, סלעים, חול וחמר). לכן, בפעם הבאה שאתם חושבים לשפץ את ריצוף שביל הגישה לבית, אולי עדיף לשקול את שירותיה של חברת ניקיון אמינה, כמו המבריקן, שתגיע לביתכם ותנקה את השביל באופן יסודי, בעזרת צוות עובדים אמין ומכונת שטיפה בלחץ מים, ידידותית לסביבה.

חיסכון כספי

שטיפה בלחץ זולה יותר מהחלפת הריצוף או החיפוי. כבר הזכרנו שהחלפת הפריטים בסביבת לבית, תבזבז משאבים טבעיים. אבל נדגיש גם שכל התחליפים שתמצאו יהיו הרבה יותר יקרים מניקיון באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מים. שכירת שירותי שטיפה בלחץ תעלה לכם הרבה פחות מאלפי השקלים שתצטרכו להשקיע כדי להחליף את כל הריצוף, לקנות ולהתקין משטח חדש.

הגנה על מקורות המים מפני זיהומים

שטיפה בלחץ מים נזהרת ומגינה על מקורות המים בסביבה. על ידי בחירה בשירות שטיפה בלחץ מים, שהוא ידידותי לסביבה, ומצויד בכל האישורים הדרושים, אתם יכולים להיות בטוחים שהמים המשמשים לניקוי המשטח לא יזהמו את הסביבה. שימו לב, לא כל חברת ניקיון המציעה שירותי שטיפה בלחץ היא חברה ירוקה. לכן, עדיף לבדוק היטב, ולהזמין את העבודה מחברת ניקיון הנוקטת בצעדים לשמירה על הסביבה.

שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה

בניגוד לשיטות הניקוי המסורתיות, שטיפה בלחץ מים גבוה משתמשת במעט מאוד כימיקלים, אם בכלל. החברה שלנו, המבריקן, משתמשת אך ורק בכימיקלים ידידותיים לסביבה. במקרים מסוימים, תלוי בסוג הניקיון הנדרש, ניתן לוותר על הכימיקלים כליל, ולהסתמך אך ורק על מים מחוממים ורמת לחץ נכונה.

 

חשוב להשתמש בחומרי הניקוי הטובים ביותר להפעלת מכונת השטיפה בלחץ מים. המשמעות היא שימוש במוצרי ניקיון שהם ידידותיים לסביבה ומתכלים ביולוגית, כלומר: biodegradable. החברה שלנו, המבריקן, נמנעת משימוש בכימיקלים שהם קשים או בכימיקלים צורבים וחורכים (caustic), כמו מוצרי הניקיון המכילים אקונומיקה או פורמלדהיד (formaldehyde).

חברת ניקיון המבריקן – מומחים בניקוי בלחץ מים גבוה

המבריקן חברה מומלצת לניקוי בלחץ גבוה היא בין חברות הניקיון הטובות ביותר בארץ, המצוידת גם במכונת שטיפה המנקה בלחץ מים. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שירות הוגן וישר המלווה ביחס אישי ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לעבודות הניקיון השונות, כולל ניקוי ספות, שטיחים ופוליש. שירותי הניקיון שלנו מספקים צוות עובדים מנוסה ומקצועי המועסק בחברה שנים רבות. הצוות משתמש במוצרי ניקיון איכותיים שלא מזיקים לסביבה ומבצע את עבודות הניקיון במסירות רבה ומכול הלב.

ניקוי בלחץ מים גבוה - לפני אחרי

התקשרו עוד היום ותהנו משטיפה בלחץ מים מבריקה במיוחד!

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

04-8339553

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים