fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן

ראשי > שירותי החברה >>ניקוי בלחץ מים גבוה

ניקוי ריצוף חוץ

כל משטח מרוצף אשר ממוקם בחוץ, רגיש ללכלוכים נפוצים כמו עשבים שוטים הצומחים בין חריצי הריצוף, ואזוב המתפתח על פני השטח המרוצף. אחת הדרכים הפופולריות לניקוי ריצוף חוץ היא שימוש במכונת שטיפה בלחץ מים גבוה. 

ניקוי ריצוף חוץ מקצועי

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים הוא דרך מצוינת לשמירה על ערך הבית שלכם, ואולי הוא תורם גם להעלאת ערכו. הזמן החולף ותנאי מזג האוויר השונים, עלולים לשחוק באופן דרסטי חומרים כמו בטון, לבנים, עץ ואריחים שונים. באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מים, המשתמשת בחומרים ידידותיים לסביבה וחוסכת גם שימוש במים, אתם יכולים לשחזר את הפריטים החיצוניים בסביבת הבית שלכם, כמו שביל הכניסה, הפטיו או ספסלי הבטון בגינה, ולגרום לסביבת הבית להיראות כמו חדשה.

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ גבוה

ניקוי ריצוף חוץ​ - המבריקן

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ גבוה מציע לא מעט יתרונות, הן לאדם והן לסביבה:

שיטת ניקוי זו מסירה עובש, טחב, אצות ופטריות שונות, שעלולים להזיק לבריאות שלכם ושל חיית המחמד שלכם;

השטיפה בלחץ מים משתמשת ברמות חום גבוהות שמחסלות ביעילות חיידקים מזיקים;

השטיפה בלחץ מים משתמשת במעט מאוד חומרי ניקוי, אם בכלל, כך שהסיכוי לשאיפה או לבליעה של רעלים מזיקים, היא אפסית.

בנוסף, שיטת הניקוי בלחץ מים משתמשת בהרבה פחות מים בהשוואה לשטיפה באמצעות צינור הגינה כדי להשתלט על הלכלוך ולסלק אותו מהמשטח המרוצף.

מלבד העובדה ששטיפה בלחץ מים גבוה מספקת פתרון ניקוי מהיר ויסודי, היא גם מתרחקת משימוש בכימיקלים קשים, כך שהיא מציעה שיטה ידידותית לסביבה.

שימוש בשטיפה בלחץ מים מפחית את השימוש במשאבי הטבע. כיצד? ובכן, כאשר אתם מגלים שאפשר לחדש את ריצוף הפטיו הישן שלכם ולשחזר את המראה המקורי שלו, אתם יכולים לוותר על הרעיון להחליף אותו בריצוף חדש. המשמעות היא שאתם שומרים על משאבי הטבע המתדלדלים המשמשים לייצר ריצוף חדש, ואם גם חוסכים לעצמכם את ההוצאות הקשורות לרכישה והתקנה של ריצוף חדש.

לסיכום, שטיפה בלחץ מים גבוה יכולה לשחזר את הריצוף המקורי, לגרום לו להיראות חדש לגמרי ולשפר את היופי שאבד לו במהלך הזמן. שטיפה בלחץ מים מציע לכם גם אפשרות בטוחה יותר, בריאה יותר וזולה יותר, בהשוואה לשיטות ניקוי אחרות.

האיטום נועד להגן על פני השטח מפני מספר תנאים שעלולים לפגוע ולפגום בשלמותו, כולל: הגנה על ריצוף האבנים המשתלבות מפני תנאי מזג אוויר שונים, כולל חום וקור; סיוע לשמירה על שכבות החול המפוזרות ומהודקות מעל מפרקי האבנים המשתלבות וביניהם, על מנת למנוע את תזוזת האבנים ואת האפשרות שיישטפו ממקומם עם הגשם; לעכב את צמיחת העשבים השוטים בין המפרקים; ולעכב את ההתפתחות של טחב, עובש או אזוב.

שימו לב, רק עובד מיומן בהפעלת מכונת השטיפה בלחץ, ידע למנוע פגיעה באבנים המשתלבות ולמנוע את הסרת שכבת החול מהמפרקים, שכבה חיונית להבטחת ריצוף מפולס לאורך זמן.

כדי לשמור על האבנים המשתלבות ויחד עם זאת גם להגן על הסביבה, חשוב להימנע משימוש בחומרים כימיים כמו חומץ או אקונומיקה לניקוי המשטח. למרות שחומרים אלה יעילים בהסרת כתמים עקשניים, הם עלולים לפגוע קשות באבן המשתלבת, וכמובן, גם בסביבה.

התקשרו עכשיו להזמנת ניקוי ריצוף חוץ משתלבת בלחץ מים גבוה בחיפה והצפון

חידוש ריצוף חוץ – המבריקן

רוצים לחדש ריצוף חיצוני? הגעתם למקום הנכון! אנחנו, בחברת המבריקן, החברה הוותיקה והמובילה בשירותי ניקיון ואחזקה, נגיע אליכם כדי לנקות כל ריצוף חיצוני, בין אם זה משטח מרוצף באבנים משתלבות, משטח גרנוליט או כל ריצוף וחיפוי חיצוני אחר. בעזרת המיומנות המקצועית של העובדים המסורים שלנו, יחד עם המכונה המשוכללת המבצעת שטיפה במים בלחץ גבוה, אנחנו מבטיחים לכם שירותי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה, שיחזירו למשטח המרוצף או המחופה את המראה המקורי. בסיום העבודה תוכלו ליהנות מפריטים יפהפיים שנראים חדשים לחלוטין ומקנים לסביבה מראה מטופח.

ניקוי ריצוף חוץ - לפני אחרי

התקשרו עוד היום ותהנו מניקוי ריצוף בלחץ גבוה במחיר משתלם במיוחד!

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

04-8339553

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים