fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן

ראשי > שירותי החברה >>ניקוי בלחץ מים גבוה

ניקוי אבן משתלבת

משטח מרוצף באבנים משתלבות מציע עמידות גבוהה בפני סדקים ובלאי רגיל ונחשב לריצוף יפהפה למשל, של שביל הגישה לבית או של הפטיו בגינה. עם זאת, משטח מרוצף באבנים משתלבות עדיין לא חסין מפני בוץ, עובש, אזוב, עשבים וכול מיני לכלוכים אחרים שנדבקים אליו ופוגמים ביופיו.

ניקוי אבן משתלבת מקצועי

ניקוי אבן משתלבת, כמו ניקוי של כל ריצוף אחר, הוא חיוני מעצם העובדה שמדובר במשטח חיצוני אשר צובר לכלוכים לא רצויים. השימוש במכונת שטיפה בלחץ מים, היא אחת השיטות הנפוצות ביותר לניקוי משטחים חיצוניים שכאלה. השאלה היא, האם שיטה זו לא תזיק ותפגע בריצוף שמורכב מאבנים משתלבות? ואכן, כדי להבטיח ששום אבן משתלבת לא תזוז ממקומה בזמן הניקוי בלחץ מים, ב הצוות המקצועי המבצע את העבודה, חייב להפעיל את מכונת השטיפה בזהירות הנדרשת. עם זאת, יתכן שלאחר תהליך הניקוי לא תהיה ברירה אלא ליישם מחדש את חומר האיטום (לרוב מדובר בחול), כדי להגביר באופן ניכר את העמידות של משטח האבנים המשתלבות.

ניקוי אבן משתלבת בלחץ מים גבוה

ניקוי אבן משתלבת בלחץ מים גבוה​ - המבריקן

כאשר מדובר בניקוי אבן משתלבת בלחץ מים גבוה, עדיף להשאיר את העבודה לחברה מקצועית המוסמכת לטיפול במשימה שכזאת. מלכתחילה, אחת הסיבות שבגללן מומלץ לפנות תמיד לאנשי מקצוע מוסמכים, קשורה לאיטום הריצוף מחדש בשכבות של חול, לאחר שהניקוי מסתיים.

האיטום נועד להגן על פני השטח מפני מספר תנאים שעלולים לפגוע ולפגום בשלמותו, כולל: הגנה על ריצוף האבנים המשתלבות מפני תנאי מזג אוויר שונים, כולל חום וקור; סיוע לשמירה על שכבות החול המפוזרות ומהודקות מעל מפרקי האבנים המשתלבות וביניהם, על מנת למנוע את תזוזת האבנים ואת האפשרות שיישטפו ממקומם עם הגשם; לעכב את צמיחת העשבים השוטים בין המפרקים; ולעכב את ההתפתחות של טחב, עובש או אזוב.

שימו לב, רק עובד מיומן בהפעלת מכונת השטיפה בלחץ, ידע למנוע פגיעה באבנים המשתלבות ולמנוע את הסרת שכבת החול מהמפרקים, שכבה חיונית להבטחת ריצוף מפולס לאורך זמן.

כדי לשמור על האבנים המשתלבות ויחד עם זאת גם להגן על הסביבה, חשוב להימנע משימוש בחומרים כימיים כמו חומץ או אקונומיקה לניקוי המשטח. למרות שחומרים אלה יעילים בהסרת כתמים עקשניים, הם עלולים לפגוע קשות באבן המשתלבת, וכמובן, גם בסביבה.

התקשרו עכשיו להזמנת ניקוי אבן משתלבת בלחץ מים גבוה בחיפה והצפון

חידוש אבן משתלבת

חברת המבריקן מציעה שירותי ניקיון הכוללים שימוש מקצועי ואחראי במכונת שטיפה בלחץ מים גבוה לצרכי ניקיון שונים, כולל לחידוש אבן משתלבת. בין אם אתם זקוקים לניקיון פנימי של שטיחים, ספות ופוליש או לניקיון חיצוני בלחץ מים גבוה לחידוש אבן משתלבת בפטיו, אצלנו תקבלו שירות איכותי, מקצועי ואמין. אנחנו גם מקפידים על שימוש במוצרים איכותיים שאינם מזיקים לסביבה, ועל העסקת צוות מקצועי שעובד איתנו לאורך שנים, נהנה מתנאים טובים ומבצע את עבודתו במסירות רבה ומכול הלב.

ניקוי אבן משתלבת - לפני אחרי

התקשרו עוד היום ותהנו מחידוש אבן משתלבת מבריק במיוחד!

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

04-8339553

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים