fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן
ראשי > שירותי החברה >> ניקיון בתים במקרה של עובש

ניקיון בתים בחיפה במקרה של עובש

אחד מהסמלים הבולטים ביותר של מקומות שאינם מתוחזקים כראוי הם סימני העובש אשר מופיעים בפינות החדר. מדובר בעיקר לפני כניסה לדירה ישנה שלא תוחזקה כראוי ובמקרים כאלו, כדאי מאוד להזמין חברת ניקיון מקצועית המתמחה בניקיון בתים בחיפה, פוליש ובניקוי שטיחים אם צריך.

עובש הוא למעשה סוג של פטריה (אורגניזם חי) שגדלה על הקיר בשל רטיבות. הפטריה גדלה ומתפשטת במידה שלא מטפלים בה ומשמידים אותה ביסודיות. לרוב נמצא את סימני העובש בחדרים רטובים כמו חדרי אמבטיה או מטבחים אולם במקרים רבים אפשר למצוא סימני עובש גם בחדרים אחרים וזאת בשל חדירה של רטיבות או אדים שמצטברים בחלל. חשוב לדעת, אפשר לנצח את העובש. נקיון עובש הוא לא משימה קלה אך מדובר במשימה אפשרית בהחלט. כיצד אפשר לעשות זאת? על כך בכתבה הבאה:

מניעת עובש עדיפה על נקיון עובש

חשוב לזכור שהעובש, מעבר להיבט האסטטי הדוחה שבו, הוא גם סכנה בריאותית לא קטנה. מדובר בכר גידול לחידקים מסוכנים שעלולים לעבור לבני האדם ללא התראה מוקדמת, לכן השיטה הכי טובה להלחם בעובש היא פשוט למנוע את הופעתו. דאגו לאוורר היטב את האמבטיה והשירותים, גם ובמיוחד בימי החורף הקרים, בדקו אם יש נזילות בתקרת הבית ואם כן מהרו לאטום אותן, הקפידו לבשל רק כאשר החלונות פתוחים למניעת הצטברות של אדים ושמרו על רמת היגנה גבוהה. במבני ציבור הנוהג הוא להזמין חברה המתמחה באחזקת מבנים.

עובש

ניקיון יסודי של הכתמים

מכיוון שהעובש הוא אורגניזם חי שמסוגל להתרבות עליכם לנקות היטב את הכתם ולא להשאיר ממנו זכר. נקודת עובש קטנטנה עשוייה להתפתח לכתם גדול ומכוער בתוך זמן קצר, אם רק יהיו לה את התנאים המתאימים. אם לא ניקיתם באופן יסודי את הכתם הוא עוד יחזור- ובגדול.

התקשרו עכשיו ותקבלו דירה כל כך נקיה שלא תזהו אותה

שימוש באקונומיקה

האקונומיקה משמידה את העובש לחלוטין ומונעת ממנו לשוב ולהתפתח. שיפשוף אינטנסיבי של הקיר באמצעות סקוטש או מטלית לחה ספוגה באקונמיקה זו הדרך הטובה ביותר לניקיון עובש.

חשוב לעבוד עם האקונומיקה בזהירות רבה שכן אדי החומר עלולים לגרום לקשיי נשימה לצריבה בעור ולכתמים לבנים על הבגדים, אבל עד כה לא נמצאה דרך טובה יותר לנקיון עובש.

ולסיום, צביעה בצבע דוחה עובש

גם אחרי שהשמדתם את העובש הקיר עשוי להראות מוזנח או מקולף מעט (בשל השפשוף האינטנסיבי) מריחת מעט צבע יעודי היא דרך מושלמת לשחזר את מראה הקיר אחרי נקיון עובש.

הזמנת חברה המתמחה בניקיון בתים בחיפה

כאמור , רוב המקרים האלו מתרחשים במבנים ישנים, בדירות ישנות. אחד הטרנדים היום הוא לשפץ בתים ישנים מתחילת המאה הקודמת, למשל כמו בכרם התימנים ונווה צדק, ואפילו במושבות הטמפלריות לשעבר. מין סתם אלו מבנים אכולי עובש ומינים שונים של מזיקים שהצטברו שם במשך הדורות. במקרים כאלו בוודאי לא יעזרו טיפים פשוטים לניקוי הבית ולתחזוק שוטף אלא הפיתרון היחידי הוא להזמין שירותי ניקיון מקצועיים.

צרו קשר עוד היום!

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

072-392-1466

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים