fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן

ראשי > מאמרים >> טיפים לניקיון הבית

טיפים לניקיון הבית

ניקיון הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשמור עליו בחיי השגרה וזאת על מנת ליצור לעצמנו סביבה בריאה ונעימה. אז איך שומרים על ניקיון הבית בצורה שוטפת ואיזה טיפ אפשר לקבל על ניקיון יסודי של המרפסת? את כל התשובות לשאלות אלה ולשאלות אחרות – תוכלו למצוא במאמר שלפניכם.

10 טיפים לניקיון הבית

  • למעשה, יש טיפ אחד שממנו ניתן להפיק עוד הרבה אחרים והוא חומץ. החומץ מסייע מאוד בהברקת ריצוף וכלים, תורם מאוד לבגדים נקיים ובאופן כללי מאפשר ליצור סביבה הרבה יותר סטרילית ובריאה. את התחומים בהם הוא מסייע ואת המינונים המדויקים, תוכלו למצוא ברשימה שלפניכם.

     

    • רצפה מבריקה – הסוד הגדול ביותר של כל מי שהבית שלו נראה כמו מוזיאון כולל רצפה מבריקה למשעי הוא חומץ. דלי עם מים חמים, כפית של סבון כלים וחצי כוס חומץ יאפשר לכם להשיג רצפה מבריקה, ממש כמו רצפה שעברה פוליש מקצועי.

צריכים עוד טיפים? התקשרו עכשיו!

פוליש קריסטלי
  • כביסה נקייה באמת – החלפת מרכך הכביסה בחומץ תאפשר לכם ליהנות מבגדים נקיים באמת. אמנם, הם לא ידיפו ריח של מרכך, אבל אם אתם מאוד אוהבים אותו תוכלו לשים חצי כוס מדידה של חומץ וחצי של מרכך. התוצאות יהיו מדהימות.
  • כלים מנצנצים – דללו את סבון הכלים שלכם בחומץ ותראו איך הצלחות שלכם מבריקות עד כדי כך שתראו את הנצנוץ, ממש כמו בפרסומות.
  • מקרר נקי – כאן לא החומץ יעזור, אבל אם תבריקו את דפנות המקרר ואת המדפים שלו בעזרת משחת שיניים המונחת על מגבת נייר לחה – תקבלו מקרר מבריק ומצוחצח.
  • הברקת חרסינות – אם אתם אוהבים את האמבטיות, השירותים והחרסינות שיש לכם בבית לבנות ובוהקות, פזרו עליהן אבקת כביסה ונקו בעזרת מטלית רטובה. התוצאה תהיה מבריקה – תרתי משמע.
    • סדר סדר תרדוף – אחד הדברים שקשה מאוד לאנשים להתמודד איתם הוא הבלגן התדיר בבית. אם גם אתם נמנים עם אותם אנשים שתמיד יש אצלם בבית דברים לא במקום, אמצו לעצמכם נוהג חדש: קחו אתכם משהו ביד כשאתם עוברים ממקום למקום והחזירו אותו למקום בו הוא באמת צריך להיות. אם תהפכו את זה לשגרה ותחנכו את כל בני הבית לנהוג כך – הבית שלכם יהיה תמיד מסודר, או לפחות לא מבולגן כל כך.
    • הברקת סירים גדולים – בכל בית יש לפחות סיר אחד עם הרבה כתמים “של שרוף”, שברור שידע ימים הרבה יותר טובים בעבר. קחו את הסיר הזה, פזרו בתוכו אבקת כביסה, מלאו במים והרתיחו במשך 20 דקות. אתם לא תאמינו למראה התוצאות (והריחות).
    • הברקת רהיטי עץ – כאן שוב נכנס החומץ לתמונה והפעם בשילוב שמן זית. קחו חצי כוס של כל אחד מהם, ערבבו יחד ומרחו על רהיט עץ שהתיישן. התוצאה תהיה נפלאה ביותר.
    • ניקוי שטיחים – אם נוצר כתם על השטיח, אל תעשו את התנועה האינסטינקטיבית של שפשוף לפני שספגתם את הנוזל. תנועה כזאת תפזר את הכתם ותעשה את המצב יותר גרוע. אם נשפך משהו על השטיח, הביאו נייר סופג או מגבת כמה שיותר מהר וספגו את כל מה שרק אפשר. אחר כך קחו מטלית לחה ושפשפו – וסביר שתברכו על התוצאה.
    • ניקיון שוטף – אם תקדישו עבור ניקיון הבית כל יום כשעה אחת בלבד – סביר מאוד להניח שהוא יהיה תמיד מסודר. הפכו את הטיפ הזה לכלל, שתפו את כל בני הבית ותהפכו את הבית למקום שאפילו עוד יותר נעים להיות בו.

ישמו את הטיפים האלה, ואין בכל ספק שתרגישו הרבה יותר טוב. ואם יש לכם עוד טיפים, ספרו לנו!

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

072-392-1466

אימייל

[email protected]

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים