fbpx
לייעוץ מקצעוי לחצו כאן
ראשי > שירותי החברה >> פוליש בחיפה

פוליש בחיפה

המבריקן מתמחה זה לא מעט שנים במתן שירותי פוליש איכותיים, אם אתם רוצים פוליש לרצפה מבריקה כבדולח שנשמרת כך לאורך שנים אנו ניתן לה טיפול פוליש מיוחד ומפנק.

מה זה פוליש?

התהליך מתבצע על ידי מריחת חומר מיוחד בשם סילר באמצעות מכונת פוליש יעודית. הסילר מיובא מאיטליה וגורם לרצפה להראות כמו מראה מבריקה. מן הראוי לציין שמריחת סילר דורשת מומחיות וטכניקות מיוחדים, אחרת התוצאות עלולת להיות לא מיטביות. מכונת הפוליש מעבר למריחת החומר המיוחד, מקרצפת ומנקה את הרצפה באמצעות סקוטצ’ מיוחד ומפנה אותה לחלוטין מכל שאריות הלכלוך שהצטברו עליה.

להזמנת פוליש בחיפה חייגו:

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירות ניקיון לאחר שיפוץ בחיפה :

פוליש

ציוד וחומרי פוליש לרצפה בחיפה והצפון

לביצוע פוליש בחיפה מקצועי יש להשתמש במכונות ייעודיות לכך. בביצוע הפוליש נכנסים לתוך השכבה העליונה של המרצפות מקרצפים אותן. המברשת שאיתה מקרצפים את רצפות חייבת להיות איכותית ולא היא עלולה לשרוט את המרצפות. כמו מצבע פעולת הפוליש חייב להיות בעל ניסיון שכן, קרצוף ארוך מדי עלול לגרוע ממראה המרצפות ובמקום לתת להן מראה חדש, הן יראו בלויות יותר.

חומרי ההברקה והניקוי חייבים להיות בעלי תקנים מחמירים שכן מדובר בחומרים תעשייתיים שעשויים להביא לנזק בשימוש לא נכון.

ישנם מקרים בהן פעולת פוליש אינה מספיקה בכדי לחדש את מראה המרצפות ונדרש לבצע פעולה יותר מכאנית והיא ליטוש אבן שיש . באמצעות ציוד מיוחד ניתן לשקם רצפות שמצבן רעוע ביותר.
המבריקן ממליץ ללקוחותיו לבצע פוליש בחיפה אחת לחמש שנים לשם שמירת רעננות הריצפה. לקוחות חוזרים שמבצעים אצלנו פוליש נוסף זוכים למחירים מיוחדים מהמבריקן.

שירות פוליש בחיפה מיוחד נוסף המוצע על ידי המבריקן הוא פוליש ווקס חם. תהליך זה מתבצע באמצעות שיפשוף אינטנסיבי בצמר פלדה , כך מעבר לברק נוצרת גם שיכבת הגנה זעירה ואיכותית השומרת על הרצפות שלנו. עם זאת יש לזכור כי הווקס עצמו, כחומר אקרילי על בסיס סיליקון, עלול להשאיר סימנים ועל כן לא מומלץ לשימוש בכל סוגי הרצפות.

במידה וגם אתם מעוניינים בפוליש לרצפה בחיפה והצפון לקבלת רצפה מבריקה כמו מראה צרו עמנו קשר עוד היום ותקבלו שירותי פוליש איכותיים.

להזמנת פוליש בחיפה חייגו:

המידע מעניין? שתפו עם חברים

טלפון

072-392-1466

אימייל

amavrikan@gmail.com

כתובתנו

אמיל זולא 26, חיפה

שעות פעילות

א’-ה’ 24 שעות ביממה
לייעוץ ומידע מלאו פרטים